Sunday, March 5, 2017

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عزیزم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام عزیزم با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عزیزم

Download New Music By Meysam Ebrahimi – Azizam


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عزیزم

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عزیزم

عزیزم یه روز خوب شاید بازم همو ببینیم عزیزم
یه غروب یه جای دنج شاید کنار هم بشینیم
عزیزم توی کافه اخر های کوچه های خیلی بنبست دل من شکسته است
عزیزم خداحافظ و یه جور نکن که برنگردی عزیزم
تو که خط به خط زندگی ما رو دوره کردی
عزیزم بذار این یه ذره دل خوشی بمونه تو دل من تو این بغض و نشکن
کاش جدا شدن یه راه دیگه ای داشت برو برو مواظب خودت باش
 دوسم داشت دل تو تموم شد فقط مونده ای کاش
***

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عزیزم

***
باز قراره کوچه ها رفیق من شن قراره آدم ها بهم بخندن
همه ساده میرن همیشه دلم رو شکستن
عزیزم غصه نخور خدا بزرگه اسمونه عزیزم
اگه هیشکی درک نکرد چی میکشی خدا میدونه عزیزم
کی میدونه شایدم یه روز خوب نوبت ما شه دل از درد رها شه
عزیزم بخوایی نخوایی داری میری دیگه تمومه عزیزم
تو هم عشق من همین بغض تا همیشه تو گلومه عزیزم
دیگه یادگاری ها تو من رفیق هم میمونیم دعا کن بتونیم
کاش جدا شدن یه راه دیگه ای داشت برو برو مواظب خودت باش
دوسم داشت دل تو تموم شد فقط مونده ای کاش
باز قراره کوچه ها رفیق من شن قراره ادم ها بهم بخندن
 همه ساده میرن همیشه دلم رو شکستن

azizam Download New Music meysam ebrahimi Download New Music Meysam Ebrahimi Azizam meysam ebrahimiدانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید عزیزم از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ عزیزم دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عزیزم دانلود آهنگ های میثم ابراهیمیدانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های میثم ابراهیمی عزیزم متن آهنگ متن آهنگ عزیزم از میثم ابراهیمی متن ترانه میثم ابراهیمی

No comments:

Post a Comment