Sunday, March 5, 2017

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام شب و ستاره

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام شب و ستاره با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام شب و ستاره

Download New Music By Meysam Ebrahimi – Shabo Setareh


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام شب و ستاره

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام شب و ستاره

همه جا گفتم همیشه خوبه همیشه به فکر من دیوونه بوده
هکمه جا گفتم همیشه خوبه همیشه واسم فوق العاده بوده
دوست دارم صداشو نفس هاشو اون گرمای خوب دستاشو
اون مراقبم بود عاشقونه همه جوره تو این مدت کم که فهمیده خیلی عاشقشم
بازم هوای عاشقونه اون با من خیلی مهربونه جون منه
آره جون منه میخوامش یه عالمه
بازم تو حرفاش اسمم نمیدونه بالز دلمو برد جون منه اخه جون منه
 تا اخرش اون با منه
***

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام شب و ستاره

***
ادامه داره شب و ستاره کنار اون که دلم خیلی دوستش داره
ادامه داره بازم دوباره تو چشات اره اینو بهم میگه
دوست دارم نگاتو دیوونم و میمونم و پیشت همیشه
عاشق چشاتم بدون اینو ارومه قلب من بمون پیشم
بمون پیشم که من عاشق شدم
بازم هوای عاشقونه اون با من خیلی مهربونه جون منه
اره جون منه میخوامش یه عالمه
بازم تو حرفاش اسمم نمیدونه بالز دلمو برد جون منه اخه جون منه
 تا اخرش اون با منه

Download New Music meysam ebrahimi Download New Music Meysam Ebrahimi Shabo Setareh meysam ebrahimiShabo Setareh دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید شب و ستاره از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ شب و ستاره دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام شب و ستاره دانلود آهنگ های میثم ابراهیمی دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های میثم ابراهیمی شب و ستاره متن آهنگ متن آهنگ شب و ستاره از میثم ابراهیمی متن ترانه میثم ابراهیمی

No comments:

Post a Comment