Sunday, March 5, 2017

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دنیای بی رحم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دنیای بی رحم

Download New Music By Meysam Ebrahimi – Donyaaie Birahm


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دنیای بی رحم

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دنیای بی رحم

کاش از همون راهی که رفتی یه روز برگردی
تویی که ارتباط خوبمونو قط کردی خیلی تنهام خیلی بی ارادم
هر چی که داشتم پای تو دادم
دنیای بی رحم تو رو به من بدهکاره دنیا میدونه میون ما یه دیواره
دست تو ای کاش که این دیوارو برداره
یه عشق نصفه و نیمه تموم زندگیمه کی مثل من دوست داره
 برگرد دارم جون میکنم از درد چجوری میشه بی تو سر کرد
***

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دنیای بی رحم

***
دوباره برگرد
تنهام دلیلشم همین اشکام واسه اینه تو رو میخوام دوباره برگرد
دنیای بی رحم تو رو به من بدهکاره دنیا میدونه میون ما یه دیوآره
دست تو ای کاش که این دیوارو برداره
 یه عشق نصفه و نیمه تموم زندگیمه کی مثل من دوست داره

Donyaaie Birahm Download New Music meysam ebrahimi Download New Music Meysam Ebrahimi Donyaaie Birahmmeysam ebrahimi دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دنیای بی رحم از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ دنیای بی رحم دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دنیای بی رحمدانلود آهنگ های میثم ابراهیمی دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های میثم ابراهیمی دنیای بی رحممتن آهنگ متن آهنگ دنیای بی رحم از میثم ابراهیمی متن ترانه میثم ابراهیمی

No comments:

Post a Comment