Sunday, March 5, 2017

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام بی انصاف

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام بی انصاف با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام بی انصاف

Download New Music By Meysam Ebrahimi – Bi Ensaaf


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام بی انصاف

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام بی انصاف

نگو قسمتم اینه نگو راهی نمونده برامون نگو عادت عشقه نگو بهتره واسه دوتامون
منو ول نکن اینجا با یه بغض شکسته چشا خیس نرو بی انصاف بسم نیست
بگو چیسرت اومد که به این زودی دل کندی داری چشماتو رو کی میبندی
من که برای تو با هر کی بگی جنگیدم تاوان چیو بگو دارم پس میدم
کوره دله که هنوز عادت به تو داره دلم میخوام از تو جدا شم نمیذاره دلم
آخه جز تو نداره دیگه چاره دلم
***

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام بی انصاف

***
منو حال خراب و نم بارون پشت یه شیشه من و خاطره هامون یه علاقه که کشته نمیشه
من دیوونه از تو مگه میشه یه لحظه جدا شم تو بری از هم میپاشم
تا تو فکر تو میرم همه جا بارون میگیره مگه این احساس از قلبم میره
گوشه این دل وابستم اره جات اینجاست ضربه نزن به دلم اینقدر بی احساس
کوره دله که هنوز عادت به تو داره دلم میخوام از تو جدا شم نمیذاره دلم
 اخه جز تو نداره دیگه چاره دلم

Bi Ensaaf Download New Music meysam ebrahimi Download New Music Meysam Ebrahimi Bi Ensaaf meysam ebrahimi بی انصاف دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی انصاف دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید بی انصاف از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام بی انصاف دانلود آهنگ های میثم ابراهیمی دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های میثم ابراهیمی متن آهنگ متن آهنگ بی انصاف از میثم ابراهیمی متن ترانه میثم ابراهیمی

No comments:

Post a Comment