Sunday, February 19, 2017

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام نمی آیی

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام نمی آیی با بالاترین کیفیت
آهنگساز : علی زند وکیلی ، ترانه سرا : پرستو حراجی اصل ، تنظیم کننده : گروه زند

آلبوم : رویای بی تکرار

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی

Download New Music By Ali Zand Vakili – Nemiayi


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام نمی آیی

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام نمی آیی

بی تو باران
چه زیبا برای چشم من بهانه
یادت نامت
 زده به قلبم تازیانه
وقتی رفتی
بعد از رفتنت ستاره ای نیامد
داغ عشقت
 چه شعله ای زد بر آشیانم
بهار جان من سر آمد
نمی آیی
خزان به رنگ غم درآمد
 نمی آیی
دقیقه های بیقراری به جانم نشسته
نمی آیی
نشسته ام در انتظارت
 نمی آیی
دو چشم خیس من به راهت
نمی آیی
هوای موسم جدایی دلم را شکسته
 نمی آیی
***

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام نمی آیی

***
در دل سپرده ام مهر تو
در سر هوای تو دارم
کجایی کجایی کجایی
 که پَر به سوی من گشایی
ای آشنای آرامشم
جان میرود ز دستم
کجایی کجایی
 که گاهی به سوی عاشقت بیایی
بهار جان من سر آمد
نمی آیی
خزان به رنگ غم درآمد
 نمی آیی
دقیقه های بیقراری به جانم نشسته
نمی آیی
نشسته ام در انتظارت
 نمی آیی
دو چشم خیس من به راهت
نمی آیی
هوای موسم جدایی دلم را شکست

                    

No comments:

Post a Comment