Sunday, February 19, 2017

دانلود آهنگ جدید کامیار به نام یه عاشق

دانلود آهنگ جدید کامیار بنام یه عاشق با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید کامیار به نام یه عاشق

Download New Music By Kamyar – Ye Ashegh


دانلود آهنگ جدید کامیار به نام یه عاشق

متن آهنگ کامیار به نام یه عاشق

من این احساسِ ناکامُ
همین بی تو شدن هامو
غمی که مونده باهامو
می بخشم اما یادم هست
من این طعنه زدن هارو
خیانت های هربارو
جای زخمیِ دردارو
می بخشم اما یادم هست
این منم
***

دانلود آهنگ جدید کامیار به نام یه عاشق

***
یه عاشق با زخم های کهنه بر تن
این تویی یه سایه که افتاده رو تنِ من
هرشب جایه خواب زخمامو میشمارم
روزا جای زندگی به دلتنگی دچارم
آخ توی رگایِ من حسی شبیهِ دردِ
حسی مثل انتقام تو قلبم خونه کرده
این منم
یه عاشق با زخم های کهنه بر تن
این تویی یه سایه که افتاده رو تنِ من

                    

No comments:

Post a Comment