Sunday, February 19, 2017

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام آهسته آهسته

آهنگساز : علی زند وکیلی ، ترانه سرا : پرستو حراجی اصل ، تنظیم کننده : گروه زند

آلبوم : رویای بی تکرار

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی

Download New Music By Ali Zand Vakili – Ahesteh Ahesteh


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام آهسته آهسته

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام آهسته آهسته

میروم ز تو و در سکوت غمت
ساعتی بی تو بر من نمی گذرد
قاب نقش تو بر کنج دل زده ام
 داغ این عشق دیوانه بر بدنم
رد شدم ز تو و آتشی به دلم
شعله میزد بر این کوچه بی ثمرم
گریه می کنم از شرح حال دلم
 از جدایی خدا را صدا بزنم
تنگ غروب آن دم
وقتی که می رفتم
تو گریه می کردی
 آهسته آهسته
گفتی مگو هرگز
جانا خداحافظ
من بی تو می میرم
 آهسته آهسته
تنگ غروب آن دم
وقتی که می رفتم
تو گریه می کردی
 آهسته آهسته
گفتی مگو هرگز
جانا خداحافظ
من بی تو می میرم
 آهسته آهسته
***

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام آهسته آهسته

***
مشو دلشکسته ز رفتن من
قسم خورده ی عشق پاک توام
پس از این جدایی ببین تو مرا
 غریبانه خواندم به یادم تو را
تنگ غروب آن دم
وقتی که می رفتم
تو گریه می کردی
 آهسته آهسته
گفتی مگو هرگز
جانا خداحافظ
من بی تو می میرم
 آهسته آهسته
تنگ غروب آن دم
وقتی که می رفتم
تو گریه می کردی
 آهسته آهسته
گفتی مگو هرگز
جانا خداحافظ
من بی تو می میرم
 آهسته آهسته

                     

No comments:

Post a Comment