Sunday, February 19, 2017

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لحظه ی شیرین

آهنگساز : علیرضا افکاری ، ترانه سرا : حسین غیاثی ، تنظیم کننده : گروه زند

آلبوم : رویای بی تکرار

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی

Download New Music By Ali Zand Vakili – Lahzeye Shirin


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام لحظه ی شیرین

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام لحظه ی شیرین

تو رهایی
مثل پروانه ی دیوانه ی پرواز
تو صدایی
 زنده و ساده به زیبایی آواز
تو هوایی
مثل تاثیر همین منظره دلباز
باورم کن
 باید آن خاطره هازنده شود باز
لحظه ی شیرین قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
 عاشقم و دار و ندارم تویی
لحظه ی شیرین قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
 عاشقم و دار و ندارم تویی
***

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام لحظه ی شیرین

***
دیدم از دور
موی تو رسم پریشانی دنیاست
دیدم از دور
 از همین فاصله لبخند تو پیداست
در نگاهت
موج زیبایی و آرامش دنیاست
با تو مستم
 بهترین جای جهان با تو همینجاست
لحظه ی شیرین قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
 عاشقم و دار و ندارم تویی
لحظه ی شیرن قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
 عاشقم و دار و ندارم تویی
لحظه ی شیرن قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
 عاشقم و دار و ندارم تویی
لحظه ی شیرن قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
 عاشقم و دار و ندارم تویی

                    

No comments:

Post a Comment