Tuesday, January 31, 2017

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام مهلت

دانلود آهنگ جدید نیما علامه بنام مهلت با بالاترین کیفیت
ترانه: امیرعلی بهادری ، آهنگ: امیرعلی بهادری
تنظیم: نیما علامه ، میکس و مسترینگ: ایمان احمدزاده
دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام مهلت

Download New Music By Nima Allameh – Mohlat 

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام مهلت

متن آهنگ مهلت از نیما علامه :

به چه زبونی بهت بگم که همزبونم فقط تویی
 بدون تو گنگ و مبهمم امید جونم فقط تویی
یعنی تو واقعا نفهمیدی اگه نباشی حالم بده
 یعنی من انقد بدم که تو خوشت از این عشق نیومده
یعنی من انقد بدم که تو خوشت از این عشق نیومده
 یعنی من انقد بدم که تو خوشت از این عشق نیومده
مهلت ندادی که به تو عشقمو ثابت کنم من
 تنهام گذاشتی ندونستی بی تابت شدم من
تنها شدن چشمای ترِ من خوابی نداره
 شب های تاریکم بی تو مهتابی نداره
تو می دونستی توی دنیا تو رو میخوام
 ولی باز بی اعتنا ازم بریدی
من گریه کردم تا بفهمی بی تو تنهام
 ولی التماس چشمامو ندیدی
***

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام مهلت

***
منِ آشنا رو رد کردی عزیزم واسه من خیلی عجیبه
 تو چطور دلت اومد که بله گفتی به یه آدم غریبه
من و این ثانیه های بی تفاوت تو رو یادمون میاریم
 می دونیم فایده نداره ولی بازم واسه تو چشم انتظاریم
مهلت ندادی که به تو عشقمو ثابت کنم من
 تنهام گذاشتی ندونستی بی تابت شدم من
تنها شدن چشمای ترِ من خوابی نداره
 شب های تاریکم بی تو مهتابی نداره

Download New Music nima allameh Download New Music Nima Allameh Mohlat Mohlat nima allameh دانلود آهنگدانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید مهلت از نیما علامه دانلود آهنگ مهلت دانلود آهنگ نیما علامه دانلود آهنگ نیما علامه به نام مهلت دانلود آهنگ های نیما علامه دانلود فول آلبوم نیما علامه دانلود موزیکدانلود همه ی آهنگ های نیما علامه متن آهنگ متن آهنگ مهلت از نیما علامه متن ترانه مهلت نیما علامه

No comments:

Post a Comment